Data/Hora
Date(s) - 05/07/2022 - 22/07/2022
17:00 - 21:30
Localització
Ateneu El Poblet
Categories No Categories
Del dimarts 5 al divendres 22 de juliol, exposició multidisciplinar del col·lectiu Universos Inversos
🔵 Exposició col·lectiva i posada en escena que fusiona diverses disciplines artístiques. El col·lectiu Universos Inversos planteja un projecte en el qual fusionen collage, pintura, fotografia, poesia, música i dansa, amb la ferma voluntat de mostrar com aquestes disciplines artístiques s’afecten entre si, obrint-se a la creació de nous universos comuns i generant diàlegs.
Amb motiu de l’exposició, se celebra un acte central el divendres 15 de juliol a les 19 h, en el qual el públic podrà assistir a aquests diàlegs entre artistes i disciplines en una mostra oberta.
🔵 “Des d’aquest col·lectiu fem una aposta per amalgamar diferents aspectes de l’art, escenificant la creació d’obra que nodreix el que anomenem els nostres “Universos Inversos”.
Proposem un joc multi-maridatge, on les paraules prenen vida transformant-se en harmonia poètica, conjugant la imatge captada a través del vidre de la càmera fotogràfica; aclucant l’ull als fils, que trapellegen en forma de llum amb l’estètica visual dels colors del collage; flirtejant amb les figures que apareixen en un llenç pintat, on el dibuix traça universos convergents i divergents, i la música, juntament amb la màgia del moviment del cos que expressa la dansa, s’incorporen a la festa per cohesionar i entrellaçar aquests mons paral·lels en una unitat d’Universos que cal invertir per convertir-lo en un de sol multicolor amb la voluntat de fer-lo resplendir artísticament.”
🔵 El col·lectiu Universos Inversos son:
-
Francesc Guijarro (collage)
-
Francesc Chimelis (pintura)
-
Ramon-Ignasi Canyelles (fotografia)
-
Anna-Maria Giménez (poesia)
-
Ramon Zamorano (música)
-
Camila Basalo (dansa)
🔵 Amb la col·laboració de l’Associació de Veïns i Amics del Passeig de Sant Joan.
L’exposició es pot visitar de dilluns a divendres en horari d’obertura de l’Ateneu, de 17 a 21:30 h.
Acte central divendres 15 de juliol a les 19 h
Activitat sense reserva prèvia i amb entrada lliure, vine 10 minuts abans!
🔵 Organitza: Ateneu El Poblet