Map Unavailable

Data/Hora
Date(s) - 21/10/2021
19:00 - 20:30

Localització
Ateneu El Poblet

Categories No Categories


Dijous 21 d’octubre a les 19 h, xerrada-debat entorn del llibre “Cuba i Catalunya, influencias mutuas”, amb Arsenio Rodríguez.

Xerrada-Debat a càrrec de l’historiador Arsenio Rodriguez Quintana, autor del llibre del mateix nom, que ens explicarà com un bon nombre de catalans varen creuar  l’oceà per contribuir a la naixent personalitat social, econòmica i cultural de Cuba, i de com alguns dels qui retornaren, també van saber impregnar Catalunya amb el bagatge de la seva Cuba enyorada.

Xerrada acompanyada d’imatges i música que il·lustren com l’arquitectura i l’urbanisme cubà-català presenten similituds, i com les havaneres, boleros i rumba sortides de Cuba, varen arrelar en la identitat catalana.

Entrada lliure amb reserva prèvia a través del formulari.

Organitza: Ateneu El Poblet

Aquesta activitat forma part del cicle “Re-programades”, activitats es van anul·lar a la primera onada de la Covid-19 i que ara tenim l’oportunitat de mostrar.