Map Unavailable

Data/Hora
Date(s) - 08/12/2022 - 11/12/2022
19:00 - 21:00

Localització
Ateneu El Poblet

Categories No Categories


Del dijous 8 al diumenge 11 de desembre, trobada de capoeira “Força da terra”, amb el Mestre Valmir

🟡 Han passat gairebé 3 anys des de l’última visita de Valmir Santos Damasceno, més conegut com a Mestre Valmir, i moltes coses han canviat des de llavors, fins i tot una pandèmia. Per celebrar que podem trobar-nos de nou, però sobretot per celebrar la vida, l’alegria i la reactivació de la vida social i comunitària, hem decidit organitzar una trobada de capoeira amb el Mestre Valmir.

📆 Del dijous 8/12 al diumenge 11/12 les activitats que es duran a terme són:

  • Aules físiques de Capoeira
  • Aules de musicalitat de Capoeira
  • Reunions i converses (bate-papo)
  • Degustació culinària afrobrasilera

🟡 El Mestre Valmir es va iniciar a la Capoeira Angola l’any 1982 al GCAP (Grupo de Capoeira Angola Pelourinho) amb el Mestre Moraes i el Mestre Cobra Mansa. L’any 1996 funda junt amb el Mestre Cobra Mansa i el Mestre Jurandir la FICA (Fundació Internacional de Capoeira Angola). La FICA és un grup internacional amb representació a tots els continents del món. Des de llavors el Mestre Valmir ha participat en diversos cursos arreu del món, i ha organitzat esdeveniments internacionals a Salvador, BA on participen capoeiristes de tot el món. Actualment, coordina els nuclis de FICA de Salvador, BA-BRA, Florianopolis,SC- BRA, Barcelona-CAT, Bogotà-COL, San José-CRC, Helsinki-FI, París-FRA, Tokio-JPN, Londres-UK i Caracas-VNZ.

🟡 El Mestre Valmir és un gran representant de la seva cultura, amant i expert en cuina afrobrasilera i un gran luthier de berimbau (arc musical, principal instrument de la capoeira). També destaca com a cantant i és reconegut al món de la capoeira com un gran versador i improvisador. La seva presència és garantia d’alegria, diversió i màgia!

👉 Activitat oberta, convidem a participar al barri i a la comunitat de capoeira de la ciutat!

👉 Nivell obert

👉 Aportació voluntària

📍 A l’Ateneu El Poblet (C/Nàpols, 268-270)

📞 Informació i inscripcions via whatsapp al +34 662 34 96 96

🟡 Organitza: FICA Barcelona